Sterke prestasjoner i dressur under NHF 2020

Postet av Skedsmo Rideklubb den 17. Feb 2020

Sterke prestasjoner av Skedsmo rideklubb sine dressurryttere under NHF 2020!

Under dressuren i år hadde Skedsmo rideklubb 2 til start i den nasjonale klassen og 2 til start under de internasjonale klassene.  Det ble flere plasseringer og seiere!

Til start i Skoies dressurcup hadde vi Marte Tveit Igland på Samanta Fox og Lise Johanne Pedersen på La Tresôr. Marte Tveit Igland og Samanta Fox stakk av med 2. plass begge dager med 65,370 % i LA og 64,559% i MB.

Marte Tveit Igland og Samanta FoxI den internasjonale klassen for YR hadde vi Sahra Edseth Solbakken til start på hesten Krongborg’s Highlight. De gikk av med seieren de to første dagene med med 67.843% , 69.118% og tok en 2. plass i Kûr finalen søndag med 70.925%.

I den internasjonale lilletour klassen hadde vi Stine Bråthen og hesten Respekt til start. De sikret seg en fin 5, plass første dagen med 66.265% og rei en fin kûr til 65,235% siste dagen.

Stine Bråthen - RespektSahra Edseth Solbakken - Krongborg's Highlight

Skedsmo Rideklubb gratulerer alle med flotte resultater!