KS Hestesport Platinum sponsor 2019

Postet av Skedsmo Rideklubb den 27. Feb 2019

KS Hestesport går inn som "PLATINUM" sponsor til Skedsmo rideklubben for 2019 gjennom en formalisert avtale med klubben. KS Hestesport har vært en betydelig samarbeidspartner gjennom mange år og vi er glad for å ha de med på laget med en god avtale for begge parter.

Litt om avtalen:

KS Hestesport vil være tilstede med stand på et utvalg av våre stevner gjennom sesongen. De vil også være profilert på stevneplassen, våre nettsider og på facebook. KS Hestesport vil arrangere lukkede "medlemskvelder" i butikken på Skedsmokorset for medlemmer og inviterte samarbeidspartnere. Invitasjon legges ut på hjemmesider og på medlemsiden på FB.

Skedsmo Rideklubb sine medlemmer får 10 % på kjøp i butikken. Gyldig medlemskort må kunne forevises for å få rabatt. (Dette finner du i MinIdrett)