Klubben i mitt hjerte - stem på Skedsmo Rideklubb

Postet av Skedsmo Rideklubb den 17. Nov 2020

Hjelp Skedsmo Rideklubb med hindermatriell inne og kjepphester til barnebanen ute.

Bidraget vil gå til hindermatriell/fyll som vil gi en vanskelighetsgrad på hinderne våre inne og ute og vi vil kjøpe inn kjepphester som kan brukes på hinderbanen til de mindre barna ute.

Laget vårt er med i Klubben i mitt hjerte, hvor vi konkurrerer om flotte pengepremier. Vi håper alle støttespillere der ute som har et hjerte i klubben - venner og bekjente, familie, medlemmer og blodfans, kan hjelpe laget vårt med å vinne!

Du kan istedenfor en vaffel i kiosken, støtte vår digitale dugnad ❤

Ditt bidrag vil være med på å støtte arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene.

Hvordan ligger klubben an?
Dere er blant teten i sølvgruppa! Gi det lille ekstra! 🌟 Se topplista

Sølv

Stem frem ditt favorittlag!

Klubben i mitt hjerte er en årlig kampanje i regi av Norges Idrettsforbund, P4, SpareBank 1 og Spleis. 400 000 kroner skal deles ut til lag og klubber i perioden 14-27 november. Hjelp favorittlaget ditt med å vinne flotte pengepremier ved å stemme på oss!